Самоаналіз педагогічної діяльності / Власний педагогічний портрет
Закінчила в 1991 році Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки і отримала вищу освіту за спеціальністю «Вчитель біології і географії». ВУЗ закінчила з відзнакою. Стаж роботи - 25 років.
В комунальному закладі «навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№13 колегіум» міста Ковеля» працюю з початку створення школи з 1994 року на посаді вчителя географії та економіки. Веду факультативи: «Фінансова грамотність», «Основи споживчих знань», « Методи наукових досліджень»; являюсь керівником гуртка «Географи-краєзнавці». Довгий час займалась роботою «Євроклубу». Є керівником міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки.
Працюю над проблемою впровадження інноваційних технологій на уроках географії та економіки.
Мета роботи:
Розкрити сутність інновацій в шкільній освіті; практичне застосування їх на уроках географії; ознайомити, зацікавити творчо працюючих вчителів географії до власних творчих пошуків.
Завдання вчителя сьогодні – відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме розвитку мислення, розумових і творчих здібностей учнів. Дитина психологічно краще готується до сприйняття невідомого, нового для неї, і це зумовлює не тільки кращі результати в навчанні, а й сприяє формуванню її як особистості, таких моральних якостей, як цілеспрямованість, наполегливість, принциповість.
Для розвитку творчих здібностей необхідним є:
- використання різних форм, методів організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;
- створення на уроці педагогічних ситуацій, що дають змогу кожному учню виявити ініціативу, самостійність у роботі, та умов для природного самовираження учня;
- створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;
- стимулювання учня до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь;
- підтримка учня в його бажанні аналізувати свою роботу та роботу інших на уроці.
Отже, щоб розв’язати проблему перетворення учня з об’єкта педагогічного впливу в суб’єкт навчання, необхідно використовувати інноваційні технології навчання, різноманітні прийоми і методи, творчі завдання, нестандартні уроки тощо.
Свою педагогічну діяльність орієнтую на застосування у викладанні географії інноваційних технологій навчання. Зокрема:
1. Технологія розвитку критичного мислення
2. Технології «сугестивного навчання».
3. Інтерактивні технології
4. Інформаційно-комунікаційні технології навчання
5. Проектна технологія
Чималу увагу приділяю і роботі з обдаровами дітьми. Вони стають переможцями олімпіад з географії ІІ, ІІІ і ІV етапів.
Займаюся позакласною роботою. Роботи учнів в конкурсі «Молодь тестує якість» стають фіналістами на обласному етапі. Керую роботою євроклубу «Глобус», учасники якого беруть участь в євроолімпіадах і стають призерами на обласному рівні. Веду вже багато років гурток «Географи-краєзнавці». Роботи гуртківців в краєзнавчих конференціях постійно стають переможцями міського і обласного рівнів і отримують відзнаки.
Мудрець зазначив, що вчитель є вчителем доти, поки навчається сам. Тому я постійно працюю над підвищенням педагогічної та методичної майстерності, займаюся самоосвітою.
Курси підвищення педагогічної кваліфікації

Некатегорійні курси та тренінги
Intel


