Самоаналіз педагогічної діяльності / Власний педагогічний портрет

    Закінчила в 1991 році Луцький державний педагогічний інститут імені  Лесі Українки і отримала  вищу освіту за спеціальністю «Вчитель біології і географії». ВУЗ закінчила з відзнакою. Стаж роботи - 25 років.

         В  комунальному   закладі «навчально-виховний комплекс «загальноосвітня  школа І-ІІІ ст.№13 колегіум» міста Ковеля» працюю з початку створення школи  з 1994 року  на посаді вчителя географії та економіки. Веду факультативи: «Фінансова грамотність», «Основи споживчих знань», « Методи наукових досліджень»; являюсь керівником гуртка «Географи-краєзнавці». Довгий час займалась роботою «Євроклубу». Є керівником міського методичного об’єднання вчителів географії та економіки.

    Працюю над проблемою впровадження інноваційних технологій на уроках географії та економіки.

   Мета роботи:

   Розкрити сутність інновацій в шкільній освіті; практичне застосування їх на уроках географії; ознайомити, зацікавити творчо працюючих вчителів географії до власних творчих пошуків.

  Завдання вчителя сьогодні – відібрати зі своїх методичних надбань усе прогресивне і змінити, модернізувати, трансформувати навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Такий підхід сприятиме розвитку мислення, розумових і творчих здібностей учнів. Дитина психологічно краще готується до сприйняття невідомого, нового для неї, і це зумовлює не тільки кращі результати в навчанні, а й сприяє формуванню її як особистості, таких моральних якостей, як цілеспрямованість, наполегливість, принциповість.

  Для розвитку творчих здібностей необхідним є:

-   використання різних форм, методів організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;

-  створення на уроці педагогічних ситуацій, що дають змогу кожному учню виявити ініціативу, самостійність у роботі, та умов для природного самовираження учня;

-  створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу;

- стимулювання учня до висловлювань, використання різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь;

-  підтримка учня в його бажанні аналізувати свою роботу та роботу інших на уроці.

    Отже, щоб розв’язати проблему перетворення учня з об’єкта педагогічного впливу в суб’єкт навчання, необхідно використовувати інноваційні технології навчання, різноманітні прийоми і методи, творчі завдання, нестандартні уроки тощо.

Свою педагогічну діяльність орієнтую на застосування у викладанні гео­графії інноваційних технологій навчання. Зокрема:

1.     Технологія розвитку критичного мислення

2.     Технології «сугестивного навчання».  

3.     Інтерактивні технології

4.     Інформаційно-комунікаційні технології  навчання

5.     Проектна технологія

        Чималу увагу приділяю і роботі з обдаровами дітьми. Вони стають переможцями олімпіад з географії ІІ, ІІІ і ІV етапів.

 Займаюся позакласною роботою. Роботи учнів в конкурсі «Молодь тестує якість» стають фіналістами на обласному етапі. Керую роботою євроклубу «Глобус», учасники якого беруть участь в євроолімпіадах і стають призерами на обласному рівні.  Веду вже багато років гурток «Географи-краєзнавці». Роботи гуртківців в краєзнавчих конференціях постійно стають переможцями міського і обласного рівнів і отримують відзнаки.

    Мудрець зазначив, що вчитель є вчителем доти, поки навчається сам. Тому я постійно працюю над підви­щенням педагогічної та методичної майстерності, зай­маюся самоосвітою.                       

Курси підвищення педагогічної кваліфікації

Некатегорійні курси та тренінги

Intel